Alla inlägg under augusti 2007

Av Linda - 26 augusti 2007 22:13

...Då va de dags för skolan igen då=( Vill inte..

Jag ska gå barn och fritid på Hedbergska elr den lilla skolan Åkersvik:P Hamnade i klassen BF1A men jag ska byta till B:P


Aja idag vaknade jag kvart över 10 gick ner och kollade på fridrotten:p Till halv 1:P Gick och satte mej vid datorn ett tag och pratade med Sussi sen for jag till henne och va där ett tag, drog hem och skulle käka och vi skulle käka pizza:D Mums:P Efter att jag hade käkat så hamnade jag vid datorn ett tag sen blev de Sussi igen:D Vi satt vid datorn och grejade lite:p Sen skulle vi igentligen vara med Ricky men han orkade inte:p Så vi satt och prata i telefon med han i typ 20 min:O Jonna ringde även så han pratade i 2 telefoner:P hehe:D Och de sista jag gjorde på lovet innan jag drog hem dårå:p Va att åka moppe med Sussi:P hehe:D


Nä undra om man ska ta och sova kanske så man kommer upp imorrn börjar ju 10:P Nä god natt.


-LiNdA wÅgLöF-  - Sommarn 07 = Sunkigaste lovet EVER !!!!

Av Linda - 21 augusti 2007 19:57

Hihi ja Sussi klagar ju på att jag inte skriver så de är väll lika bra att göra de då:P Annars kommer man väll få höra de jämt att jag aldrig skriver:P


Vaknade 9:00 av att min mamma damtorkade:@ Väldigt iriterande!

Aja jag klev upp och gick ner och kolla på TV och läste tidningen och käkade frukost:P Satt och kollade på nån film, gick in i duschen, satte mej vid datorn och grejade lite:p

Åkte och köpte vanilj socker jag skulle göra chokladbollar:D Mums:P Ja sen har jag väll inte gjort så mkt mer.

Jag och mamma har nyss badat:P Men de va iriterande för om man hedde *stavningen* på bublorna så kom de flyg myrer:@ 

 Och nu sitter jag här och väntar på att Sandra ska komma:D:D


Igår va jag med Sussi och Ida:D Skulle ju vara med Ricky också men han vill tydligen inte vara med oss men är de så så får han väll slippa då!

Vi satt ialf hoss Sussi och pratade ett tag och sen skulle vi dra till Jonna i kvissle och prata med henne och då kom Sussi och Ida på att dom skulle cykla men sånt är jag för latt för så jag tog Sussis moppe:D

Stog där ett tag och sen drog vi till ida och skulle göra chokladbollar:P Men jag han dra innan vi skulle käka dom:p


Aja nu kom Sandra !:p


-LiNdA wÅgLöF-

Av Linda - 14 augusti 2007 22:45

Jaha då sitter man här för sig själv då:(

Sussi och Ida är och ser på Harry Potter ikväll så dom kunde man ju inte vara med:/ Jonna mår dåligt och Ricky ja undra vad han gör!


Idag vaknade jag av att telefonen ringde kl 9! De va mormor som ville prata med mamma för dom hade ringt och sagt att morfar inte mådde någe bra nu igen:( Men hon  va ju inte hemma så ja...Blev ialf klar vaken och kunde inte sova så jag klev upp och gick ner och kollade på TV ett tag sen satte jag mej vid datorn, skickade ett sms till Sussi och frågade om hon va vaken och de va hon ju! Hon låg på stranden med Ida så dom tyckte att jag skulle komma:P Bytte om och drog sen då kanske kl va 13 - 13:30 nått:P

Vi låg och sola till 16:00 tror jag sen drog och hem och skulle käka:P

Macaroner och korv:p Kollade på ännu ett nytt avsnit av Zoey 101:D Så jävla bra den serien är:D


Aja jag satt vid datorn lite och grejsade:p Sen kände jag för popcorn och dipp så jag for ner på ica vi halv 8 och köpte dipp:D:D smaskens:P

Har börjat kollat på spy kids:P hehe jag vet att den är gammal men finns de ingen annan att se så får man ju ta de man har:P


Jag undrar jag vad man ska göra imorrn! De lär väll bli att vara med Ida och Sussi:D På Torsdag sak ialf moppen in på service igen:P Drar nog till mormor och hälsar på medans dom håller på med den jag orkar fan inte fara hem och sen dit igen!


Juste fan JAG har börjat läst en bok de är ju fan ett under jag brukar ALDRIG läsa:P Haha de kommer fan ta hundra år för mej att läsa ut den:p De är fan över 300 sidor:/ Men bra är den ialf:D


Nä undra om man kanske ska läsa lite och kolla på TV och sen sova, känner mej trött jag vaknade ju fan 9 så då blir man trött:p men de är bra att kliva upp så tidigt för då kan man göra nått på dan också:p

Nä men Linda nu ska du gå och sova!


-LiNdA wÅgLöF-

Av Linda - 11 augusti 2007 12:12

...Ja nu jävlar va de ett tag sen jag skrev:P


Men men...Igår började jag dagen med att klippa gräsmattan:/ De va inte kul! De va varmt och jävligt..! Drog ialf in i duschen klädde på mej och mamma stresade (elr hur de stavas) mej för vi skulle till morfar, vi va där nån timme och gubben är inte så bra längre:/ Han vet inte änns vem jag är längre han frågade mej när jag kom, -Vem är du?? Det kommer kännas jätte tomt om han försvinner:( Han har ALLTID funnits där i mitt liv...Älskar dej morfar och kommer alltid att göra de<33 Jag hoppas ialf att han får uppleva sin 80 års dag den 17 december. Drog ialf hem och käkade och väntade på att jag skulle åka till Jonna och Ricky och när jag kom dit satt dom och kolla på TV jag lyckades ialf få iväg dom så vi drog till Sussi, Ida va även där:P Vi va där ett tag och sen drog vi till Nivrenaskolan och klättrade upp på taket:P hehe:D Vi drog vidare till Kyrkmon:P Sen hem till Sussi och hämtade Jonnas telefon, drog till Ricky i regnet:P Vi gjorde väll inte så mkt där satt väll mest och prata sen skulle jag Sussi och Ida dra hem vid halv 2 men då spö regnade de så vi gick in igen:p De gick en halvtimme till och vi konstaterade att de va lika bra att åka för de skulle ändå inte sluta regna:P


Vaknade imorse 10:48:p Drog ner kolla på TV käkade frukost:P

 Undra vad man ska göra idag då?? Ricky kanske Jonna är ju på sommar hokey skola:p Aja ni kan ju höra av er om ni vill hitta på nått:D


-LiNdA wÅgLöF-

Av Linda - 4 augusti 2007 11:09

....Vad ska man gö idag då???:S

Igår va jag ialf med Jonna vi åkte till Timrå och kollade på hennes kusins lag när dom spelade, som då kommer från Finland! Dom vann med 2-0 tror jag de blev:P hehe:D aja vi åkte sen till Jonnas andra kusin Jojo:P Vi skulle vänta där till dom skulle spela nästa match men jag skulle inte hinna se den för jag skulle hem och käka och de tar typ en timme elr så att åka moppe från Sundsbruk:P Så jag drog till mormor:D Min kusin Henrik va även där och deras hund Falcon<33333 Älskar den hunden:D Aja jag käkade lite bulla:P Och sen efter en timme elr så drog jag hem:P

Vi käkade tacos<33 Sen städade jag och väntade på att Sandra skulle komma men hon skulle gå ut och gå med Elin först men helt plötsligt så skulle dom inte de så då kom Sandra hit:P Vi satt bara där med mamma och pappa och pratade:p sen efter en timme elr så drog vi ut och åkte till Statoil, hon skjutsade hem mej och jag gick och la mej:P


Idag vaknade man halv 10:( Klev upp kolla på TV käka frukost duschat och nu sitter jag bara här och väntar på att nått ska hända! Nån kan ju höra av sej och nån vill hitta på nått;p


-LiNdA wÅgLöF-

Presentation

Omröstning

Är du en...
 Tjej?
 Kille?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards