Direktlänk till inlägg 14 augusti 2007

Ensam:(

Av Linda - 14 augusti 2007 22:45

Jaha då sitter man här för sig själv då:(

Sussi och Ida är och ser på Harry Potter ikväll så dom kunde man ju inte vara med:/ Jonna mår dåligt och Ricky ja undra vad han gör!


Idag vaknade jag av att telefonen ringde kl 9! De va mormor som ville prata med mamma för dom hade ringt och sagt att morfar inte mådde någe bra nu igen:( Men hon  va ju inte hemma så ja...Blev ialf klar vaken och kunde inte sova så jag klev upp och gick ner och kollade på TV ett tag sen satte jag mej vid datorn, skickade ett sms till Sussi och frågade om hon va vaken och de va hon ju! Hon låg på stranden med Ida så dom tyckte att jag skulle komma:P Bytte om och drog sen då kanske kl va 13 - 13:30 nått:P

Vi låg och sola till 16:00 tror jag sen drog och hem och skulle käka:P

Macaroner och korv:p Kollade på ännu ett nytt avsnit av Zoey 101:D Så jävla bra den serien är:D


Aja jag satt vid datorn lite och grejsade:p Sen kände jag för popcorn och dipp så jag for ner på ica vi halv 8 och köpte dipp:D:D smaskens:P

Har börjat kollat på spy kids:P hehe jag vet att den är gammal men finns de ingen annan att se så får man ju ta de man har:P


Jag undrar jag vad man ska göra imorrn! De lär väll bli att vara med Ida och Sussi:D På Torsdag sak ialf moppen in på service igen:P Drar nog till mormor och hälsar på medans dom håller på med den jag orkar fan inte fara hem och sen dit igen!


Juste fan JAG har börjat läst en bok de är ju fan ett under jag brukar ALDRIG läsa:P Haha de kommer fan ta hundra år för mej att läsa ut den:p De är fan över 300 sidor:/ Men bra är den ialf:D


Nä undra om man kanske ska läsa lite och kolla på TV och sen sova, känner mej trött jag vaknade ju fan 9 så då blir man trött:p men de är bra att kliva upp så tidigt för då kan man göra nått på dan också:p

Nä men Linda nu ska du gå och sova!


-LiNdA wÅgLöF-

 
 
Suss

Suss

21 augusti 2007 18:19

Va, fan linda nu får du ta och skriva lite mer någongång :D haha

http://neverending.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2008 19:06

Coolt va?? Jag skriver:p De har jag inte gjort på JÄTTE länge:P De har vare jul och nyår nu då:D Och jag har varit i fjällen:D Va hemma 2 dar mellan jul och nyår och sen åkte jag upp igen:P De hade säkert varit roligare om jag hade vara hemma men.....

Av Linda - 12 oktober 2007 18:23

Ja detta va ju ett tag sen...har liksom inte blive av och Sussi klagar på mej så mkt för att jag inte skriver så jag får väll ta och skriva några rader då:P   Ja jag va på skolan idag som vanligt hade sevenska och matte och sen så slutade vi:D Sen s...

...

Av Linda - 23 september 2007 16:44

Du finns i mitt hjärta, du finns i min själ, du finns överallt inom mej. Du finns i mitt hjärta du gör mej hel, du bygger ett liv inom mej.   ...

Av Linda - 9 september 2007 19:59

....då har man tydligen börjat på dagis igen då.   Och om ni vill veta varför så va de för Rickys "käre" granne kom och sa de för vi hade tuttat lite på Rickys moppe för vi skulle testa hur de lätt med tutan som ska sitta på epan:P Och de lätt kan ja...

Av Linda - 6 september 2007 17:22

Det går inte med ord att beskriva hur mycket du har betytt för mej i livet, du har alltif funnits där för mej i 15 år men nu är de slut på de.   Kommer sakna dej oerhört mycket, alla minnen med dej glömmer jag aldrig som när jag va liten och vi va i ...

Presentation

Omröstning

Är du en...
 Tjej?
 Kille?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards