Direktlänk till inlägg 21 augusti 2007

Badat=D

Av Linda - 21 augusti 2007 19:57

Hihi ja Sussi klagar ju på att jag inte skriver så de är väll lika bra att göra de då:P Annars kommer man väll få höra de jämt att jag aldrig skriver:P


Vaknade 9:00 av att min mamma damtorkade:@ Väldigt iriterande!

Aja jag klev upp och gick ner och kolla på TV och läste tidningen och käkade frukost:P Satt och kollade på nån film, gick in i duschen, satte mej vid datorn och grejade lite:p

Åkte och köpte vanilj socker jag skulle göra chokladbollar:D Mums:P Ja sen har jag väll inte gjort så mkt mer.

Jag och mamma har nyss badat:P Men de va iriterande för om man hedde *stavningen* på bublorna så kom de flyg myrer:@ 

 Och nu sitter jag här och väntar på att Sandra ska komma:D:D


Igår va jag med Sussi och Ida:D Skulle ju vara med Ricky också men han vill tydligen inte vara med oss men är de så så får han väll slippa då!

Vi satt ialf hoss Sussi och pratade ett tag och sen skulle vi dra till Jonna i kvissle och prata med henne och då kom Sussi och Ida på att dom skulle cykla men sånt är jag för latt för så jag tog Sussis moppe:D

Stog där ett tag och sen drog vi till ida och skulle göra chokladbollar:P Men jag han dra innan vi skulle käka dom:p


Aja nu kom Sandra !:p


-LiNdA wÅgLöF-

 
 
suss

suss

21 augusti 2007 20:29

Bra linda du skriver :D hihi

http://neverending.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2008 19:06

Coolt va?? Jag skriver:p De har jag inte gjort på JÄTTE länge:P De har vare jul och nyår nu då:D Och jag har varit i fjällen:D Va hemma 2 dar mellan jul och nyår och sen åkte jag upp igen:P De hade säkert varit roligare om jag hade vara hemma men.....

Av Linda - 12 oktober 2007 18:23

Ja detta va ju ett tag sen...har liksom inte blive av och Sussi klagar på mej så mkt för att jag inte skriver så jag får väll ta och skriva några rader då:P   Ja jag va på skolan idag som vanligt hade sevenska och matte och sen så slutade vi:D Sen s...

...

Av Linda - 23 september 2007 16:44

Du finns i mitt hjärta, du finns i min själ, du finns överallt inom mej. Du finns i mitt hjärta du gör mej hel, du bygger ett liv inom mej.   ...

Av Linda - 9 september 2007 19:59

....då har man tydligen börjat på dagis igen då.   Och om ni vill veta varför så va de för Rickys "käre" granne kom och sa de för vi hade tuttat lite på Rickys moppe för vi skulle testa hur de lätt med tutan som ska sitta på epan:P Och de lätt kan ja...

Av Linda - 6 september 2007 17:22

Det går inte med ord att beskriva hur mycket du har betytt för mej i livet, du har alltif funnits där för mej i 15 år men nu är de slut på de.   Kommer sakna dej oerhört mycket, alla minnen med dej glömmer jag aldrig som när jag va liten och vi va i ...

Presentation

Omröstning

Är du en...
 Tjej?
 Kille?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards