Direktlänk till inlägg 24 juli 2007

Hos Ricky..

Av Linda - 24 juli 2007 21:24

Va med Sandra och Sussi igår då:p Vi spelade femhundra:P Och jag hade ju vunne enna gången om inte Sandra hade fuskat:p

HAHAHA ja just ja innan de så drog vi och skulle handla på Tempo, och när vi skulle gå ut till bilen så tappade Sandra snusdosan under bilen som va brevid Sandras och den hade såklart hamnat mitt under så vi nådde den inte så vi satte oss i bilen och väntade på att ägaren skulle komma men hella parkeringen tömdes på bilar och de han komma flera nya men de kom fortfarande ingen:p Tillslut tröttnade Sussi och la sej för att försöka nå den och hon lyckades:D hehe:D Men kul va de:P


På kvällen drog vi till sjuklingen Ricky och filmade lite:p Men vi störde inte så länge så vi drog till Sussi sen har jag för mej, och gjorde nått:p

 Aja vi drog till Ricky igen ialf för att kolla om han ville va med och spela poker med oss men han orkade inte så vi drog tillbax till Sussi igen och spelade poker med hennes bror:P Sussi vann:p Hehe:d Och undertiden vi väntade på att Sandra och Elin skulle komma och spela poker med oss så spelade vi hej knäckt och "hamsterråtta" de är mitt eget ord för spelet men men:P Dom kom tillslut ialf, jag vann ju dårå;P Jag är ju fan bäst på poker:p Hehe:D Sen när jag skulle dra hem så va de ju fan INGA gatulysen som va tända, så de va väldigt mörkt:P


Imorse vaknade jag av att pappa ringde och väkte mej:@ Klockan va fan bara kvart i 11:P Jag skulle åka och lämna moppen på moped och motor. Stack kanske hemifrån kvart över 11, va där vid 11:40 sa till dom att nån jävla slang satt löst:p Dom tog in den och kollade på den och lagade slangen, jag åkte därifrån kom typ till kubal sen smal de till som fan, jag stannade moppen stängde av och stälde upp den på stödet och de bara rök ut ur alla hål som finns på den till och mä ur sadeln:P Jag ringde till pappa och han fick komma och kolla på den och då såg han att slangen hade  brunne upp igen:@ Dom är ju fan sämst på att laga på de där stället, aja de va bara att åka in dit IGEN och ingen kunde förstå hur i helvete den kunde ha brunne upp igen. De va fyra pers som kollade på den men ingen kunde förstå vad felet va:p Dom stog där och kolla och kolla jag va fan där i en och en halv timme sen kom pappa och hämtade mej för dom sa att dom hade inte tid att fixa min moppe idag så jag skulle väll få den imorrn elr nått.

Men de är ju tur att jag har pushen att köra:P


Jag drog hem satt vid datorn drog till Sussi vid kvart i tre där varade vi inte länge för vi drog till Ricky stog ut och pratade med han att tag sen drog jag hem och käka satt vid datorn och greja drog till Sussi vid sju halv åtta sen drog vi till Ricky och här sitter jag nu vid datorn medans dom ser på nån film:P


-LiNdA wÅgLöF-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2008 19:06

Coolt va?? Jag skriver:p De har jag inte gjort på JÄTTE länge:P De har vare jul och nyår nu då:D Och jag har varit i fjällen:D Va hemma 2 dar mellan jul och nyår och sen åkte jag upp igen:P De hade säkert varit roligare om jag hade vara hemma men.....

Av Linda - 12 oktober 2007 18:23

Ja detta va ju ett tag sen...har liksom inte blive av och Sussi klagar på mej så mkt för att jag inte skriver så jag får väll ta och skriva några rader då:P   Ja jag va på skolan idag som vanligt hade sevenska och matte och sen så slutade vi:D Sen s...

...

Av Linda - 23 september 2007 16:44

Du finns i mitt hjärta, du finns i min själ, du finns överallt inom mej. Du finns i mitt hjärta du gör mej hel, du bygger ett liv inom mej.   ...

Av Linda - 9 september 2007 19:59

....då har man tydligen börjat på dagis igen då.   Och om ni vill veta varför så va de för Rickys "käre" granne kom och sa de för vi hade tuttat lite på Rickys moppe för vi skulle testa hur de lätt med tutan som ska sitta på epan:P Och de lätt kan ja...

Av Linda - 6 september 2007 17:22

Det går inte med ord att beskriva hur mycket du har betytt för mej i livet, du har alltif funnits där för mej i 15 år men nu är de slut på de.   Kommer sakna dej oerhört mycket, alla minnen med dej glömmer jag aldrig som när jag va liten och vi va i ...

Presentation

Omröstning

Är du en...
 Tjej?
 Kille?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards