Alla inlägg den 11 juli 2007

:@

Av Linda - 11 juli 2007 23:21

JÄVLAAAA KÄRING:@ Bara för att min moppe låter lite så behöver käringen inte klaga, hon tog fan nummerplåten på mej och ringde ploisen så jag och Ricky som har lite olagliga mopeder åkte därifrån och nu sitter jag här hon Ricky och väntar på att Sussi och Jonna ska komma för dom va tvungen att hämta pengar och åka och tanka:P


Love you guys<3


-LiNdA wÅgLöF-

Av Linda - 11 juli 2007 19:08

Sitter hos Ricky och väntar på att han och Jonna ska ha käkat klart. Vi kanske ska till Marmen sen och åka vatten skider:D Jag kommer ju äga sönder:P Elr inte! hehe:D


Och inte har jag fått lämnat in moppen heller:( Dom sa att kröken skulle komma i Tisdags HALLÅ de är Onsdag nu! Och även att hellvetes blinkers knappen har börjat pajat nu också:@


Aja jag ska gå och kolla på när Jonna och Ricky sitter och käkar nu:P


-LiNdA wÅgLöF-

Av Linda - 11 juli 2007 13:31

Sitter här hos Sussi då, man vart ju utslängd imorse av broshan för han skulle ta dit nån tjej:P  Så jag drog till Sussi och väntar på att hon ska bli klar för vi ska ut och åka moppe:D hehe:P


Igår va jag också här elr på dan va jag me mamma och mormor i hudik:P vi gick på dollarstor och va på stan. Sen åkte jag till Sussi vi dansade dansmatta och kollade på film:P


-LiNdA wÅgLöF-

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du en...
 Tjej?
 Kille?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards