Alla inlägg den 17 juli 2007

Av Linda - 17 juli 2007 20:35

GHAAAAAAA....Jag kanske får köpa neon:D Om Jonnas och Rickys håller i 2 regn väder så ska jag få beställa:D Fy fan va snygg moppen kommer bli då, även fast den redan är de men ändå:p hehe:D


Skulle ju åka till Marmen med Jonna och Ricky men dom två är ju så jävla osociala så de är ju synd om dom så jag drog hem:P Kollade på tv sen kom far, kollade på sjunde himlen<3 käkade och kollade på tv igen:p hehe:D Sen började de åska så då fick man ju inte sitta vid tv:n lägre så nu har jag haft tråkit, men de slutade ju som tur va åska så man kan sitta här.

Skulle igentligen till Sussi men jag ville inte bli dyngsur så jag åker till hon imorrn istället men de lär väll regna då också men de skiter jag i för jag tänker inte sitta hemma och ruttna hella dagarna de är ju för fan sommarlov<3333


-LiNdA wÅgLöF-

Av Linda - 17 juli 2007 14:33

Jaha vaknade halv 1 av att mamma ringde:@ Jag som sov så skjönt:P Åkte ner på ica köpte en maka och drog hem sen:p Har sutte och kolla på nån film på TV1000.

Sitter och väntar på att nån kanske ska höra av sej men de verkar inte som om nån ska göra de så jag får väll sitta här sj hella dan då, är så jävla trött på att de JÄMT är jag som hör av mej så jag ska sluta med de nu och kolla om de är nån som hör av sej till mej, men de lär väll ingen göra.


Va med Jonna och Ricky igårkväll, Jag skrämde livet ur Jonna TVÅ gånger:p Vi satt och planerade våran moppe semester:p hehe:D Sen drog vi ut och åkte moppe<3 Åkte till AB ett tag och va där typ en timme och gjorde inte ett piss:p Sen drog vi upp till Ricky och jag stack hem på engång de såg ut som om dom ville va själva satt då stack jag:p Kollade på Tomten är far till alla barnen:p Den har jag sett typ hundra gånger nu, hehe:D

 Nu ska jag sitta och tråka och vänta på att nån kommer hem:p alla i hela familjen jobbar på dagarna förutom jag:D hehe:D STOLT:P


-LiNdA wÅgLöF-

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du en...
 Tjej?
 Kille?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards