Alla inlägg under oktober 2007

Av Linda - 12 oktober 2007 18:23

Ja detta va ju ett tag sen...har liksom inte blive av och Sussi klagar på mej så mkt för att jag inte skriver så jag får väll ta och skriva några rader då:P


Ja jag va på skolan idag som vanligt hade sevenska och matte och sen så slutade vi:D Sen skulle jag gå på stan med Jonna för jag skulle ha ett par skor men jag slutade så långt före henne så jag han köpa dom innan hon han komma så jag gick om kring lite och lodade tills hon kom sen tog vi bussen till Kvissle och sen va de bara att gå därifrån för de gick ingen buss så hon gick upp till Ricky och jag gick hem...


Och denna helg lär ju suga röv som alla andra gör...finns ju fan inget att göra, de är ingen som hör av sej heller så de är väll ingen som vill vara med mej så jag får sitta här hemma och ruttna med mina föreldrar... aja de är sånt som man också ska gå igenom i livet...


-LiNdA wÅgLöf-

Presentation

Omröstning

Är du en...
 Tjej?
 Kille?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards