Direktlänk till inlägg 26 augusti 2007

Jahapp...

Av Linda - 26 augusti 2007 22:13

...Då va de dags för skolan igen då=( Vill inte..

Jag ska gå barn och fritid på Hedbergska elr den lilla skolan Åkersvik:P Hamnade i klassen BF1A men jag ska byta till B:P


Aja idag vaknade jag kvart över 10 gick ner och kollade på fridrotten:p Till halv 1:P Gick och satte mej vid datorn ett tag och pratade med Sussi sen for jag till henne och va där ett tag, drog hem och skulle käka och vi skulle käka pizza:D Mums:P Efter att jag hade käkat så hamnade jag vid datorn ett tag sen blev de Sussi igen:D Vi satt vid datorn och grejade lite:p Sen skulle vi igentligen vara med Ricky men han orkade inte:p Så vi satt och prata i telefon med han i typ 20 min:O Jonna ringde även så han pratade i 2 telefoner:P hehe:D Och de sista jag gjorde på lovet innan jag drog hem dårå:p Va att åka moppe med Sussi:P hehe:D


Nä undra om man ska ta och sova kanske så man kommer upp imorrn börjar ju 10:P Nä god natt.


-LiNdA wÅgLöF-  - Sommarn 07 = Sunkigaste lovet EVER !!!!

 
 
Suss

Suss

29 augusti 2007 21:27

Haha Alla e charlie xD hehe

http://neverending.bloggagratis.se

 
Suss

Suss

5 september 2007 16:26

Fuck Linda! nu skriver du såhär sällan igen. Vad har jag sagt om det du ska ju hålla mig uppdaterad ju :(

http://neverending.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 2 januari 2008 19:06

Coolt va?? Jag skriver:p De har jag inte gjort på JÄTTE länge:P De har vare jul och nyår nu då:D Och jag har varit i fjällen:D Va hemma 2 dar mellan jul och nyår och sen åkte jag upp igen:P De hade säkert varit roligare om jag hade vara hemma men.....

Av Linda - 12 oktober 2007 18:23

Ja detta va ju ett tag sen...har liksom inte blive av och Sussi klagar på mej så mkt för att jag inte skriver så jag får väll ta och skriva några rader då:P   Ja jag va på skolan idag som vanligt hade sevenska och matte och sen så slutade vi:D Sen s...

...

Av Linda - 23 september 2007 16:44

Du finns i mitt hjärta, du finns i min själ, du finns överallt inom mej. Du finns i mitt hjärta du gör mej hel, du bygger ett liv inom mej.   ...

Av Linda - 9 september 2007 19:59

....då har man tydligen börjat på dagis igen då.   Och om ni vill veta varför så va de för Rickys "käre" granne kom och sa de för vi hade tuttat lite på Rickys moppe för vi skulle testa hur de lätt med tutan som ska sitta på epan:P Och de lätt kan ja...

Av Linda - 6 september 2007 17:22

Det går inte med ord att beskriva hur mycket du har betytt för mej i livet, du har alltif funnits där för mej i 15 år men nu är de slut på de.   Kommer sakna dej oerhört mycket, alla minnen med dej glömmer jag aldrig som när jag va liten och vi va i ...

Presentation

Omröstning

Är du en...
 Tjej?
 Kille?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards