Alla inlägg under juli 2007

Av Linda - 30 juli 2007 10:44

Hehe de va ett tag sen jag skrev nu:p Har fan inte orkat:P


Igår va jag med Sussi en sväng jag stack ditt under den korta tiden då de hade slutat regnat:P Va där kanske i 2 timmar och sen skulle jag hem och byta om för vi skulle ut och äta på kina:D Skit gott:P

Aja jag kom hem skrev ett sms till (bajsrami) elr nått sånt = Julia aldså!!:P

Vi spelade kort och satt vid datorn och flummade runt som vanligt.

Vi sitter och as garvar åt absolut ingenting.

Aja när hon drog hem vid 21:00 så väntade jag på att de skulle sluta regna så jag kunde åka och köpa popcorn och dipp...Mums:D Åkte först på OKQ8 men popcorna va slut sen när jag kom ut så stog Danne där började snacka med han om våran "roliga" kväll på Berga! Oliva kom dom skulle tydligen upp till Sofia:p Vi stog där och pratade ett tag till jag skulle åka vidare till Statoil:D Dom hade ialf popcorn men inte den dippen jag ville ha så jag fick ta en annan:(

 Stack hem kollade på Mr bean - Holiday:p Den va väll rätt okej men ganska dryg:p


Vaknade imorse kl 7:00 av att mamma blev biten av kissen:p

Och sen kunde jag såklart inte somna om så jag kollade klart på två filmer som jag har börjat kolla på men inte orkat sett klart:p Sen klev "lilla" Linda upp och käkade frukost och kolla på TV, har även lyckats börjat städa men orkar inte göra klart de som vanligt:p Och nu sitter jag här med en penna i munen och vänta på att nått ska hända:P


-LiNdA wÅgLöF-

Av Linda - 24 juli 2007 21:24

Va med Sandra och Sussi igår då:p Vi spelade femhundra:P Och jag hade ju vunne enna gången om inte Sandra hade fuskat:p

HAHAHA ja just ja innan de så drog vi och skulle handla på Tempo, och när vi skulle gå ut till bilen så tappade Sandra snusdosan under bilen som va brevid Sandras och den hade såklart hamnat mitt under så vi nådde den inte så vi satte oss i bilen och väntade på att ägaren skulle komma men hella parkeringen tömdes på bilar och de han komma flera nya men de kom fortfarande ingen:p Tillslut tröttnade Sussi och la sej för att försöka nå den och hon lyckades:D hehe:D Men kul va de:P


På kvällen drog vi till sjuklingen Ricky och filmade lite:p Men vi störde inte så länge så vi drog till Sussi sen har jag för mej, och gjorde nått:p

 Aja vi drog till Ricky igen ialf för att kolla om han ville va med och spela poker med oss men han orkade inte så vi drog tillbax till Sussi igen och spelade poker med hennes bror:P Sussi vann:p Hehe:d Och undertiden vi väntade på att Sandra och Elin skulle komma och spela poker med oss så spelade vi hej knäckt och "hamsterråtta" de är mitt eget ord för spelet men men:P Dom kom tillslut ialf, jag vann ju dårå;P Jag är ju fan bäst på poker:p Hehe:D Sen när jag skulle dra hem så va de ju fan INGA gatulysen som va tända, så de va väldigt mörkt:P


Imorse vaknade jag av att pappa ringde och väkte mej:@ Klockan va fan bara kvart i 11:P Jag skulle åka och lämna moppen på moped och motor. Stack kanske hemifrån kvart över 11, va där vid 11:40 sa till dom att nån jävla slang satt löst:p Dom tog in den och kollade på den och lagade slangen, jag åkte därifrån kom typ till kubal sen smal de till som fan, jag stannade moppen stängde av och stälde upp den på stödet och de bara rök ut ur alla hål som finns på den till och mä ur sadeln:P Jag ringde till pappa och han fick komma och kolla på den och då såg han att slangen hade  brunne upp igen:@ Dom är ju fan sämst på att laga på de där stället, aja de va bara att åka in dit IGEN och ingen kunde förstå hur i helvete den kunde ha brunne upp igen. De va fyra pers som kollade på den men ingen kunde förstå vad felet va:p Dom stog där och kolla och kolla jag va fan där i en och en halv timme sen kom pappa och hämtade mej för dom sa att dom hade inte tid att fixa min moppe idag så jag skulle väll få den imorrn elr nått.

Men de är ju tur att jag har pushen att köra:P


Jag drog hem satt vid datorn drog till Sussi vid kvart i tre där varade vi inte länge för vi drog till Ricky stog ut och pratade med han att tag sen drog jag hem och käka satt vid datorn och greja drog till Sussi vid sju halv åtta sen drog vi till Ricky och här sitter jag nu vid datorn medans dom ser på nån film:P


-LiNdA wÅgLöF-

Av Linda - 23 juli 2007 11:24

Va med Sussi igår:D Va på ranschen en snabbis och sen drog vi och bada hos min farmor och farfar:p

Drog hem och käkade och drog till Sussi sen igen, Vi filmade:D Jag har även klättrat upp för HELA klockaberget:D Slå de ni:P När vi hade filmat allt drog vi ner till bomen och pratade med Sandra och Therese:D Dom skulle åka och bada men dom åkte och spelade poker med oss istället:D:D Sandra vann första gången och jag andra:D hehe:D Vi drog hem kanske vid 23:45 för Therese skulle upp och jobba:P Sen skulle jag köra moppe hela vägen från Bunsta och hem och de va svin kalt kan jag ju lova!


Vaknade imorse vid 10 av att pappa gick och satt på datorn och började fråga en massa grejer:@ Sen vart man ju as pigg så de va bara att kliva upp.

Har sutte och kolla på TV som vanligt och käka frukost:P


Skulle igentligen väcka Sandra för vi skulle åka och sola men jag vet inte om jag orkar:P Får ta och åka till hon istället sen:P hehe:D


-LiNdA wÅgLöF-

Av Linda - 22 juli 2007 13:02

Ja då va de en ny dag IGEN då;P

Igår va jag med Jonna och Ricky på Marmen, jag och Jonna åkte ring och Ricky och hans pappa åkte vattenskider:p

Vi käkade där och gick ut och gick med Clint elr jag gick dom där hamnade ju på efterkälken:p Hihi Rickys pappa är så jävla rolig jag håller fan på att pissa på mej när han säger nått:p De kanske inte änns är kul de han säger men jag garvar endå:p

Aja jag for hem UTAN Jonna och Ricky för dom är så osociala, drog hem och bytte om för jag hade bara en tjol och jag åkte därifrån Marmen typ tio tror jag den va så de va GANSKA så kalt:P

Drog sen till Sussi:D Sen åkte vi och tanka och jag köpte godis, drog hem till mej och hämta jacka:p Sen när vi kom till Sussi så hade vi förväntat oss att vi skulle se på Linas kvällsbok men Sussis mamma hade stängt av datorn  så nerladningen hade avbrytets:( Men vi satte oss och spelade The sims så länge:p sen efter ett tag så kunde vi ju se på vår eftelängtade film:D Den va ial SKIT KUL:P Vi satt och garva HELA tiden:p

När jag kom hem satt pappa och drack med bror och Max:p

Hehe fan dom kom ju inte ihåg nått dom sa igår nästan:p


Aja nu ska jag till Sussi:D


-LiNdA wÅgLöF-


Av Linda - 21 juli 2007 11:45

Va med Sussi, Jonna och Ricky ett tag igår sen skulle Sussi med Alex in till hennes mamma i stan och Jonna och Ricky skulle igentligen till Alnö men efter att jag har komme hem och vare hemma ett tag så får jag ett medelande från Jonna som säger att dom inte ska till Alnö men jag fick inget bra själ till varför dom inte skulle de! Dom undrade om jag skulle mä och åka moppe en sväng men jag orkarde inte låsa upp moppen:p hehe:D Jag vet att jag är lat.


Vaknade imorse typ 11 nått:p klev upp och kolla på TV och käka frukost:p

Ja jag ska väll vara med Ricky idag han LOVADE mej att han skulle stanna hemma idag och INTE vara med Jonna på Alnö:D


-LiNdA wÅgLöF-

Av Linda - 20 juli 2007 11:49

......:D:D Fan vilken bra dag de va igår:P Fick 5 filmer av Sussi och en massa ny musik av Sandra:D

Ja igårkväll va jag med Sussi vi satt vid datorn och spelade ett jätte roligt spel:p hehe:D Sen ringde Sandra och sa att hon hade tråkit så vi åkte till henne och gav henne sälskap tills Elin skulle komma:p Sen for jag och Sussi och köpte godis:p Gott:D Vi stack hem till henne och satt vid dator ovanligt!:p Efter ett tag så drog jag hem och kollade på ial en av dom nya filmerna jag har fått:p


Vaknade imorse typ 10:20 klev upp och kollade på tv och käkade frukost och sen så hamnade jag här:P hehe:D Ska väll snart åka till Sussi tror jag vi ska göra en film idag:D Jag ska vara fantomen:p hehe:D


-LiNdA wÅgLöF-

Av Linda - 19 juli 2007 15:24

Vaknade 10:40 imorrse och trodde inte att de va nån hemma men mamma satt fan i soffan när jag kom ner:p Hon började tydligen 12:P hehe:D

Kollade klart på föreldrafällan som jag somnade ifrån igår:p skulle lämna tillbax den till Sussi idag så jag ville se den en gång till:p Stack till Sussi sen gjorde vi en väldigt ovanlig sak:p Åkte moppe:p hehe:d Sen ringde Sandra hon hade tråkit så vi drog och träffade henne på Jesses:p Drog till ica och köpte kakor av mamma:P Sen drog jag och Sussi och åkte moppe igen:D


Och nu sitter vi här hemma hos Sussi, hon sitter och bränner en skiva åt mej med en massa filmer:D


Just ja jag har gjort en ny msn så adda Grisenn@hotmail.com istället för Linda_1992@hotmail.com


-LiNdA wÅgLöF-

Av Linda - 18 juli 2007 16:47

Har vare med Sandra bandra:P Vi åkte till stan och köpe linser till hon, åkte till Tempo köpte glass mhmm.... och pratade med Elin stackarn som jobbar:p Sen åkte vi vidare och skulle hem till Sandra men när vi paserade Kvissle så kom hon på att hon skulle in på ica och köpa en saft som bara fanns där! Så vi åkte runt hela skiten och tog skottsunds vägen tbs till Kvissle och köpe saften och när vi kom ut och skulle börja backa så stog de en husvangn jävel ivägen:@ Så vi kom inte ut, och den blien som va brevid oss kom inte heller ut för vi va ivägen så tanten klev ur och skulle försöka hjälpa oss men de gick inte så bra men efter ett tag så kom ägana till husvagnen och tanten sa åt han att man inte fick parkera där för bilarna kom inte ut, men han svarade bara men de sitter ju en skylt här så man får visst parkera här, men de va ju efter skylten man fick stå men dom hade ställt sej innan den! Så dom körde fram en bit så vi kom ut men de tog en jävla tid innan vi fick åka.

Aja vi drog vidare och hamnade i Bunsta men när vi skulle kliva ut ur bilen så kom Sandra på att hon hade ju glömt lämna in filmerna på Statoil! Så vi fick åka IGEN. Men sen kom vi ial hem till Sandra och vi hade nog inte glömt nått:p hehe:D Sen så satt vi typ bara där Sandra käkade och jag satt och löste korsord:p hehe:D


-LiNdA wÅgLöF-

Presentation

Omröstning

Är du en...
 Tjej?
 Kille?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards